Coway RM65

Haaa, ramai juga tertanya-tanya ada lagi ke promosi coway neo model 65 tu? Sebenarnya Promosi Coway 65 tu memang ada tahun pada bulan April dan May 2018 sahaja. Tapi lepas tu coway dah naikkan harga ke harga biasa dan sekarang ni masih dalam promosi juga kalau yang berminat la.

So apa beza penapis air promosi coway dahulu tu dengan yang sekarang ni?Tak mengapa hayyad cuba bantu kongsikan apa yang berbeza dari segi kontrak, servis, harga, tangki dan macam lagi.

Waktu bulan tu, promosi coway 65 sebulan dan memang order untuk model neo ni memang macam pisang goreng panas. Bulan tu sahaja lebih daripada 30,000 unit untuk model neo sahaja terjual untuk bulan april dan bulan mei jumlah meningkat kepada 35,000 unit.

So apa yang seronoknya bila coway buat promosi 65 tu? Seronok dari segi mata pelanggan cuma bayaran bulanan murah dan memang coway memahami kategori pengguna atau pendapatan dibawah taraf kemampuan. So hayyad kongsikan apa beza diantara coway 65 tu dengan model yang sekarang.

Perbezaan Promosi Coway Model Neo

So far ni beza yang selalu orang tanya dan promosi ni tak selamanya ada. Takut nanti ada juga korang yang tanya pasal promosi ni tak boleh nak kata apa dah. Semuanya based on memo je. Kalau nak tengok lebih pasal penapis air coway neo ni boleh check kat sini [PENAPIS AIR COWAY NEO]


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge